گیت کنترل تردد

folder_openدسته‌بندی نشده
commentبدون دیدگاه

واژه گیت (Gate) یک کلمه انگلیسی به معنی دروازه است و دروازه به محل تردد افراد از یک مکان مشخص گفته می شود. به همین جهت گیت کنترل تردد در مفهوم عام به معنی مانع فیزیکی در مسیر تردد می ‌باشد.

به طور کلی در اغلب مکان های پر ازدحام و مجموعه هایی که جمعیت زیادی در حال رفت و آمد هستند، نیاز به نظارت و کنترل تردد افراد می باشد. گیت های کنترل تردد در جهت حفظ حریم شخصی و امنیت برای مکان های پرتردد بسیار مناسب بوده و در مسیر افراد به عنوان مانعی فیزیکی عمل میکند.

از طریق گیت های کنترل تردد میتوان به تردد افراد در مکان های خاص نظارت داشته و به طور کلی برای مدیریت و کنترل افراد در مکان های پر تردد مانند ایستگاه های مترو، ورزشگاه ها، مراکز تجاری و ادارات دولتی و در مکانهای خاص امنیتی به کار گرفته می شوند.

کاربرد های گیت کنترل تردد

مدیریت تردد

گیت کنترل تردد سبب میشود افراد برای ورود یا خروج به طور منظم و یک به یک تردد نموده و از طریق ابزار های شناسایی و یا ماموران امنیتی، مجوز تردد ایشان بررسی گردیده و در آینده هم قابل گزارشگیری می شود.

گیت ها در حقیقت در هر زمان اجازه تنها تردد یک فرد را می‌دهد. هدایت افراد در یک جهت و صدور مجوز عبور از کاربردهای مدیریت تردد گیت است .

شمارش افراد

از کاربردهای دیگر گیت کنترل تردد، شمارش افرادی است که از یک محل خاص گذر می‌کنند حتی در مواردی که نیازی به پرداخت یا احراز هویت نیست، این مهم به منظور اخذ آمار تردد و یا سر شماری در اتفاقات اضطراری می باشد.

 

دقت و بهینگی

در حقیقت این ابزار به شما کمک میکند بدون نیاز به عوامل نگهبانی (نیروی انسانی) و بدون هیچگونه خطایی به راحتی بر کلیه امور تردد افراد داخل مجموعه اشراف داشته و صرفا با کم ترین میزان نیروی انسانی تنها کار نظارت و گزارشگیری انجام شود.

برخی از کاربرد های گیت کنترل تردد

  • قسمت ورودی سازمان ها برای کمک به کارکنان بخش پذیرش و مدیریت ارباب رجوع
  • برای دسترسی به قسمت های اختصاص داده شده برای اعضاء و کارکنان مانند آزمایشگاه ها
  • مکان هایی برای دسترسی و ورود به شرکت ها
  • ایستگاه های ورودی وسایل نقلیه عمومی مانند ایستگاه مترو و راه آهن

  • راه ورودی در نمایشگاه ها و موزه ها و مکان های تاریخی
  • محل ورود بازدیدکنندگان به استادیوم ها، سالن های کنسرت و پارک ها و تفریح گاهها
  • دسترسی به امکانات ورزشی مانند ورودی استخرهای شنا و سالن های ورزشی و باشگاه ها

پست های مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست